.:BiSIKaN SeoRaNG WaNiTA:.

...world is just a dust if Quran is in our chest...

.:Warkah Cinta Darinya:.

Bismillah.
Aku telah redha dengan Allah sebagai Tuhanku, Islam sebagai agamaku, dan dengan Muhammad sebagai nabi dan rasulku.

Sudah lama membiarkan blog ini berhabuk tidak disapu. Alhamdulillah, masih diberi kesempatan dalam kesibukan mengejar cita- cita dan di saat diuji dengan kesulitan.


Hari ini, aku tertidur selepas menunaikan solat Isyak. Usai tersedar dari mimpi, ku terima warkah cinta darinya. Dia yang pernah mengukir memori terindah dalam hidupku. 


Nurul Athirah binti Mohd Zuhari. 

Kehadiranmu membahagiakan, kehilanganmu meresahkan, kesetiaanmu menenangkan, keberadaanmu di sisi 
cukup memberi erti dalam hidupku.

Tuhan, terima kasih kerana menghadirkan dia dalam hidupku. Dalam untaian doaku pada-Mu, ku harap agar diizinkan lagi untuk bertemu dengannya, jika bukan di sini, moga Kau ukir nama kami di syurga firdausi-Mu.


..Warkah Cinta Darinya..

 

The End~

Duhai sahabatku, terima kasih kerana menjadikan aku sebagai 'dia' yang kamu maksudkan. Namun aku bukanlah insan yang layak kau sanjungi, kerana sifatku manusia, hamba yang penuh kekurangan, khilaf dan dosa. Aku tidak memintamu untuk menjadi sempurna, cukuplah aku tahu bahawa sentiasa ada aku dalam hatimu.

Dan kini, kita ditakdirkan terpisah beribu batu.
Maka izinkan aku untuk mengabadikan cinta kita untuk selamanya.

Biar gambar berbicara.
Riangnya saat kita ketawa, asyik senda dan bercerita.
Walau sesekali pandangan kita berbeza, andainya tetap serupa.


monica bay, tempat kami melepas rindu

tiga serangkai, berjalan sakan, pantang ada weekend

teman suzuki swift, sahabat restoran keningau

smart group, medan kami berukhuwwah

perpustakaan intec, rumah kedua kami selepas akasia











0 comments:

.:My Everything:.

.:My Everything:.

..:coReTAn diRi:..

Pengembara di bumi Tuhan yang mencari hikmah dalam setiap ketentuan. Menulis dari hati menemukan penulis dengan ketenangan.

..:dROp By:..

.:FoLLoWErs:.