.:BiSIKaN SeoRaNG WaNiTA:.

...world is just a dust if Quran is in our chest...

.:Berkorban Demi Cinta:.

Bismillah.
Aku telah redha dengan Allah sebagai Tuhanku, Islam sebagai agamaku, dan dengan Muhammad sebagai nabi dan rasulku.

Ya Allah,
Aku rindu untuk bertemu denganMu,
Aku rindu untuk menatap wajah kekasihMu,
Aku rindu untuk bersama dengan para syuhadaMu,
Izinkan aku untuk menikmati syurgaMu,
Meski aku sangat jauh untuk berimpian sebegitu.


Semoga,
Sisa hidup ini takkan terbuang lagi,
Setiap detik masa dalam amalan jua,
Jangan dipisahkan denganMu kebahagiaan,
Semoga dengan ini jambatan menemui,
Cinta yang sejati, itu yang HAKIKI.

Tunjukilah aku jalan yang lurus,
Yakni jalan orang yang Engkau redhai.
[1:6]

Pemburu Mardhatillah,
03:31
Baiti Jannati,
Kemaman.


0 comments:

.:My Everything:.

.:My Everything:.

..:coReTAn diRi:..

Pengembara di bumi Tuhan yang mencari hikmah dalam setiap ketentuan. Menulis dari hati menemukan penulis dengan ketenangan.

..:dROp By:..

.:FoLLoWErs:.