.:BiSIKaN SeoRaNG WaNiTA:.

...world is just a dust if Quran is in our chest...

..:Hanyalah Untuk-Mu:..

Di malam ini..
Di musolla ini..
Aku meratap kesedihan..
Aku merenung sendirian..
DIA sajalah yang menemaniku..
DIA sajalah yang mengenangkanku..

Di malam ini..
Di musolla ini..
Aku memohon maghrifah-Nya..
Aku mengemis cinta-Nya..
Kerana aku seolah-olah sudah semakin menjauhi-Nya..

Tuhanku..
Jangan biarkanku lemas dalam dogengan palsu ini..
Jangan biarkan kejoraku hilang sinarnya..
Jangan biarkan ketenanganku diracuninya..

Tuhanku..
Sudah fitrahku sebagai makhluk yang diciptakan-Mu..
Dan sudah menjadi fitrah alam ini..
Ada siang, ada malam..
Ada bumi, ada langit..

Ada Adam, ada Hawa..

Namun, alangkah dhaifnya hidupku..
Alangkah kerdilnya diriku..
Mengerti makna sebenar cinta..

Wahai cinta Agung..
Ketuklah pintu hatiku selama-lamanya..
Kurniakanlah cintaku pada-Mu..
Kerana hidupku ini hanyalah untuk-Mu..

0 comments:

.:My Everything:.

.:My Everything:.

..:coReTAn diRi:..

Pengembara di bumi Tuhan yang mencari hikmah dalam setiap ketentuan. Menulis dari hati menemukan penulis dengan ketenangan.

..:dROp By:..

.:FoLLoWErs:.